Kategorie








Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Jak sprawdzić dostępność produktów ?
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?
Jak długo będę czekać na przesyłkę ?
Jakie występują formy dostawy ?
Ile zapłacę za przesyłkę ?
Jak zapłacić za zamówienie ?
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
Jak zmienić moje zamówienie ?
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować ?
Gdzie jest moja przesyłka ?
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję ?
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz ?
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

Jak sprawdzić dostępność produktów ?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: rockshock@rockshock.pl lub telefonicznie:+48 58 523-73-20 lub 668 107 141
  • Jest – są podane ilości danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt, skontaktuj się z nami drogą email: rockshock@rockshock.pl lub telefonicznie: +48 58 523-73-20 lub 668 107 140
  • Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.
  • Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę ?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy ?

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez firmę kurierską. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres e-mail otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania.
  • Najtaniej:
    Poczta Polska to najtańsza opcja przesyłki. Twoje zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka priorytetowa. Poczta Polska zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych przesyłką priorytetową.

Ile zapłacę za przesyłkę ?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Poczta Polska list polecony priorytetowy: 2-3 dni robocze, koszt 10 zł
Poczta Polska list polecony za pobraniem: 3-6 dni robocze, koszt 16 zł
Poczta Polska list polecony priorytetowy za pobraniem: 2-3 dni robocze, koszt 20 zł

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

Jak zapłacić za zamówienie ?

  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty. Aktualną listę obsługiwanych metod płatności znajdziesz na stronie www.payu.pl.
  • Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych. Wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego     81 1160 2202 0000 0002 1113 3038, który przekażemy Ci również w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Po uprzednim uzgodnieniu istnieje możliwość odbioru osobistego. Towar możesz zamówić, a zostanie on dostarczony przez wybraną opcję dostawy.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „Firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść również w oknie „Uwagi’’. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie ?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - rockshock@rockshock.pl lub najlepiej telefonicznie: +48 668 107 140

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować ?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej rockshock@rockshock.pl lub najlepiej telefonicznie: +48 668 107 141

Gdzie jest moja przesyłka ?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję ?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz ?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami - rockshock@rockshock.pl lub najlepiej telefonicznie: +48 668 107 141

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, śladów prania, zapachu proszków, kosmetyków, tytoniu, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Z chwilą podjęcia decyzji o zwrocie prosimy o kontakt z nami poprzez email: rockshock@rockshock.pl lub telefonicznie: +48 58 523-73-20  lub 668 107 141

oprogramowanie: SOTESHOP